poniedziałek, 22 maja 2017

Jadłospis 22.05. - 26.05.2017 r.


Dzień tygodnia   i data
Śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Poniedziałek 22.05.2017 r.
Pieczywo mieszane z masłem, ser żółty, jajko, sałata, pomidor, kakao z mlekiem
melon
Barszcz biały z chlebem, ziemniaki, młoda kapusta z kiełbasą i wołowiną, kompot owocowy
kisiel wiśniowy i chrupki kukurydziane
Wtorek   23.05.2017 r.
Bułka  z masłem, szynka, rzodkiewka, chleb z pastą drobiową, ogórek, kawa zbożowa z mlekiem
jabłko
Zupa jarzynowa zasmażana, naleśniki czekoladowe z bitą śmietaną, sok owocowy
arbuz
Środa 24.05.2017 r.  
Herbata z cytryną, chleb z pastą rybną, szczypior, bułka musli z twarożkiem, rzodkiewka
banan
Zupa porowa, kasza gryczana, klopsik w sosie koperkowym, sałatka z ogórka ze szczypiorem, kompot malinowy
rogalik i mleko
Czwartek  25.05.2017r.
Kawa zbożowa z mlekiem, chleb młodości z pastą mięsną, ogórek, bułka z masłem, miód
winogrona
Zacierka na rosole, ziemniaki, ryba smażona, surówka z selera konserwowego, kompot z jabłek
kasza bulgur z musem truskawkowym, herbata owocowa
Piątek   26.05.2017 r.
Makaron na mleku, chleb z masłem, szynka, sałata, herbata
fasolka szparagowa z masłem
Zupa ogórkowa, ryż, filet z kurczaka w sosie, sałata lodowa z pomidorem, kukurydzą i szczypiorem, kompot owocowy
banan
Uwaga: dodatkowo w miare potrzeb dzieci otrzymują do picia wodę mineralną.
Z przyczyn niezależnych od przedszkola menu może ulec zmianie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz