niedziela, 7 maja 2017

Jadłospis 08.05 - 19.05. 2017 r.


Dzień tygodnia   i data
Śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Poniedziałek 08.05.2017 r.
Kawa zbożowa, chleb z masłem, wędlina, pomidor, bułka musli z masłem i miodem
winogrona
Rosół z makaronem,  ziemniaki, kotlet drobiowy, sałata z rzodkiewką, kompot malinowy
płatki kukurydziane z jogurtem
Wtorek   09.05.2017 r.
Kakao z mlekiem, bułka grahamka z twarożkiem, rzodkiewka, rogalik
1/2 banana
Zupa chrzanowa z jajkiem i chlebem,  ziemniaki, ryba w cieście, surówka z czerwonej kapusty, kompot owocowy
kisiel i ciastka
Środa 10.05.2017 r.  
Płatki jaglane na mleku, chleb młodości z masłem, szynka, pomidor, napój herbaciany
jabłko
Zupa z zielonego groszku, naleśniki z serem i musem truskawkowym, herbata z cytryną
warzywa z pieca, woda mineralna
Czwartek  11.05.2017r.
Kawa zbożowa z mlekiem, chleb z masłem, sałata jajko, bułka z masłem, ser żółty
melon
Zupa koperkowa, pyzy z mięsem i boczkiem, pomidor ze szczypiorkiem, sok porzeczkowy
banan
Piątek   12.05.2017 r.
Herbata z cytryną, chleb z pastą rybną, cebularz z masłem
kiwi i marchewka
Zupa kalfiorowa, kasza gryczana, gulasz wieprzowy, sałatka z ogórka świeżego ze szczypiorkiem, kompot owocowy
gofry i mleko
Poniedziałek 15.05.2017 r.
Kakao z mlekiem, bułka grahamka z twarożkiem, pomidor, placek z dżemem
sok marchwiowo-owocowy
Krupnik, ziemniaki, kotlet mielony, sałata z rzodkiewką i szczypiorem ze śmietaną, kompot malinowy
zestaw owoców
Wtorek   16.05.2017 r.
Herbata z cytryną, chleb z pastą rybną, bułka musli z pastą jajeczną, szczypior, pomidor
arbuz
Zupa brokułowa, zapiekanka makaronowa, surówka z kapusty pekińskiej, kompot wiśniowy
budyń z musem owocowym
Środa 17.05.2017 r.  
Kawa zbożowa, chleb z masłem, wędlina, ogórek, bułka kukurydziana z masłem, miód
jabłko
Zupa grochowa z mięsem, pierogi wiejskie ze śmietaną, sok jabłkowy
zestaw warzyw z pieca, woda mineralna
Czwartek  18.05.2017r.
Herbata z cytryną, chleb orkiszowy z masłem, parówki na goraco z ketchupem,  cebularz z masłem
winogrona
Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki, ryba z pieca, sałata lodowa z pomidorem i szczypiorem, kompot owocowy
racuchy z jabłkiem , mleko
Piątek    19.05.2017 r.
Kakao z mlekiem, bułka z  twarożkiem, rzodkiewka, chałka z masłem
1/2 banana
Zupa szczawiowa, ryż, filet z kurczaka z papryką w sosie, pomidor ze szczypiorem, kompot wiśniowy
płatki kukurydziane z jogurtem waniliowym
Uwaga: dodatkowo w miare potrzeb dzieci otrzymują do picia wodę mineralną.
Z przyczyn niezależnych od przedszkola menu może ulec zmianie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz