środa, 6 września 2017

Jadłospis 01.09-15.09 2017 r.


Dzień tygodnia   i data
Śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Piątek   01.09.2017
kawa Inka z mlekiem, chleb regionalny z masłem, jajko, sałata, bułka grahamka, twarożek, rzodkiewka (1,3,7)
jabłko
zupa ogórkowa z ziemnakami, gulasz wieprzowy, kasza jęczmienna, pomidor z cebulą, kompot owocowy (7,1,9)
gofry z cukrem pudrem, herbatka owocowa (3,1,7)
Poniedziałek 04.09.2017 
kawa zbożowa z mlekiem, chleb dyniowy z masłem, wędlina, pomidor, ogórek kiszony, bułka wrocławska z masłem, miód (1,7)
śliwka
zupa jarzynowa, naleśniki z serem i musem truskawkowym, herbata z cytryną (1,3,7,9)
kalafior z masłem, herbatka miętowa (7)
Wtorek 05.09.2017
kakao, bułka kukurydziana z masłem, ser zółty, papryka, bułka kajzerka, drżem (1,3,7)
marchewka
zupa pomidorowa z ryżem, ryba z pieca, ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej, jabłko, szczypiorek, marchewka, kompot owocowy (1,4,7,9)
kisiel domowy wiśniowy, ciateczka zbożowe (1,3)
Środa 06.09.2017
zupa mleczna (płatki kukurydziane z mlekiem), chleb sitkowy, pasta drobiowa, szczypiorek, pomidor, herbata z cytryną (1,3,7)
banan
zupa krupnik jęczmienny, kotlet mielony, mizeria, ziemniaki, kompot owocowy (1,3,7,9)
arbuz
Czwartek 07.09.2017
herbata z cytryną, chleb litwin, pasta rybna, papryka, szczypiorek, cebularz z masłem (1,4,7)
melon
zupa porowa, filet z kurczaka z ananasem, surówka z marchwi i chrzanem, ryż, kompot owocowy (1,7,9)
budyń z musem truskawkowym (1,7)
Piątek 08.09.2017
kawa Inka z mlekiem, chleb wieloziarnisty z masłem, wędlina, pomidor, bułka wrocławska, serek Almette, rzodkiewka (1,7)
winogrona
zupa brokułowa, kluski leniwe z masłem, kompot owocowy (1,3,7,9)
banan
Poniedziałek 11.09.2017
zupa (zacierka na mleku), chleb pszenny, pasta jajeczna, szczypiorek, rzodkiewka, herbatka lipowa (1,3,7)
arbuz
zupa barszcz biały z chlebem, kapusta słodka, kiełbasa, wołowina, ziemniaki, kompot owocowy (1,7,9)
sałatka (serek Turek, pomidor, ogórek świeży) (7)
Wtorek   12.09.2017
kawa zbożowa z mlekiem, chleb orkiszowy z masłem, wędlina drobiowa, pomidor, ogórek świeży, bułka siedlecka z masłem, miód
nektarynka
zupa rosół z makaronem, pieczeń rzymska, buraczki zasmażane, ziemniaki, kompot owocowy (1,3,9)
ciasto bananowe, napój owocowy (1,3)
Środa 13.09.2017
herbata z cytryną, chleb sitkowy z masłem, parówki na gorąco, papryka, bułka graham, pasta rybna, szczypiorek (1,4,7)
gruszka
zupa kalafiorowa, krokiety szpinakowe z mięsem, pomidor, kompot owocowy (1,3,7,9)
twarożek waniliowy, ciasteczka zbożowe, herbatka z melisy (1,7)
Czwartek 14.09.2017
herbata z cytryną, chleb wieloziarnisty z masłem, jajecznica, pomidor, rogalik maślany z masłem (1,3,7)
sok marchwiowo-owocowy
zupa pieczarkowa z makaronem, ryba po grecku, ziemniaki, kompot owocowy (1,3,7,9)
koktail owocowy (jogurt, truskawka, banan), bułka (1,7)
Piątek 15.09.2017
kawa Inka z mlekiem, bułka kajzerka, twarożek, pomidor, bułka kukurydziana, drżem (1,7)
kiwi
zupa cebulowa z grzankami, kotlet drobiowy, sałata, rzodkiewka, szczypiorek, jogurt, ziemniaki, kompot owocowy (1,3,7,9)
zestaw owoców
Uwaga: dodatkowo w miare potrzeb dzieci otrzymują do picia wodę mineralną.
Z przyczyn niezależnych od przedszkola menu może ulec zmianie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz