wtorek, 4 kwietnia 2017

Jadłospis 03.04 - 14.04.2017 r.


Dzień tygodnia   i data
Śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Poniedziałek 03.04.2017 r.
kawa zbożowa z mlekiem, chleb z masłem, sałata, jajko, bułka kukurydziana, masło, dżem
mandarynka
barszcz biały z chlebem, ziemniaki, kapusta kiszona z kiełbasą, boczkiem i wołowiną, kompot
twarożek waniliowy, wafel ryżowy
Wtorek   04.04.2017 r.
herbata z cytryną, chleb z pastą z ryby pieczonej, szczypior, bułka musli z masłem, ser żółty
fasolka szparagowa
rosół z makaronem, ziemniaki, kotlet drobiowy, sałata ze szczypiorem i rzodkiewką, kompot
budyń z musem truskawkowym
Środa 05.04.2017 r.  
kakao, chleb sitkowy z masłem, parówka na gorąco, ketchup, bułka garahamka z twarożkiem, rzodkiewka
kiwi i kalarepa
zupa jarzynowa, krokiety szpinakowe z mięsem, pomidory z cebulką, kompot
rogalik maślany i sok
Czwartek  06.04.2017r.
kawa zbożowa z mlekiem, chleb regionalny z pastą miesną, pomidor, szczypior, bułka siedlecka z masłem, miód
gruszka
zupa porowa, kasza gryczana, klopsik w sosie koperkowym, sałatka z ogórka kiszonego, kompot owocowy
galaretka z bitą śmietaną
Piątek   07.04.2017 r.
kakao, chleb z masłem, wędlina, ogórek świezy, placek drożdżowy z masłem
melon i marchewka
krupnik jęczmienny, ziemniaki, ryba w cieście, surówka z czerwonej kapusty, kompot
zestaw owoców
Poniedziałek 10.04.2017 r.
kasza manna na mleku, chleb orkiszowy, masło, wedlina, sałata, rzodkiewka, bułka musli z pastą jajeczną, herbata owocowa 
jabłko, pestki dyni
zupa z zielonego groszku, naleśniki z serem i musem truskawkowym, herbata z cytryną
zestaw warzyw z pieca z masłem, napój
Wtorek   11.04.2017 r.
herbata z cytryną, chleb z pastą z tuńczyka, szczypior, cebularz z masłem
1/2 pomarańczy
zupa szpinakowa z jajkiem i chlebem, ziemniaki, pieczeń, buraczki, kompot
racuchy ryżowe i mleko
Środa 12.04.2017 r.  
płatki kukurydziane z mlekiem, bułka z twarożkiem, rzodkiewka, rogalik maślany
winogrona
zupa pieczarkowa z makaronem, ziemniaki, ryba po grecku, kompot z jabłek
kisiel i ciastka
Czwartek  13.04.2017r.
kawa zbożowa z mlekiem, chleb z masłem, wędlina, sałata, bułka kukurydziana, masło, miód
mandarynka
kapuśniak mazurski, kluski leniwe z masłem, pomidor ze szczypiorem
banan
Piątek    14.04.2017 r.
kakao, bułka z masłem, ser żółty, dżem
marchewka i śliwka
zupa kalafiorowa, ziemniaki, jajecznica, fasolka szparagowa, herbata z cytryną
deser mleczny
Uwaga: dodatkowo w miare potrzeb dzieci otrzymują do picia wodę mineralną.
Z przyczyn niezależnych od przedszkola menu może ulec zmianie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz