sobota, 1 kwietnia 2017

Jadłospis 27.03. - 31.03.2017 r.


Dzień tygodnia   i data
Śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Poniedziałek 27.03.2017
płatki kukurydziane z mlekiem, chleb orkiszowy z pastą jajeczną,pomidor,chałka z masłem i dżemem , napój
winogrona
zupa-krem z pieczarek z groszkiem prysiowym, ziemniaki, kotlet schabowy, warzywa z pieca, kompot owocowy
kisiel i ciastka
Wtorek 28.03.2017
kawa zbożowa z mlekiem, chleb litvin z masłem, szynka, ogórek kiszony, bułka kukurydziana z masłem, ser żółty
banan
zupa pomidorowa z ryżem, ziemniaki, ryba z pieca, surówka z kiszonej kapusty, kompot owocowy
mix płatków kukurydzianych z jogurtem truskawkowym
Środa 29.03.2017 r.  
kakao z mlekiem, chleb sitkowy z masłem, sałata, szynka, bułk grahamka z masłem, miód
gruszka,
zupa z zielonego groszku, naleśniki szpinakowe z serem obsmażane, kompot
zestaw owoców (banan, jabłko, pomarańcza, kiwi)
Czwartek 30.03.2017r.
herbata, chleb młodości z pastą rybną, szczypiorek, bułka siedlecka z masłem, twarożek, rzodkiewka
mandarynka
zupa szczawiowa, kasza jaglana, gulasz wieprzowy, surówka z pekińskiej kapusty, kompot
ciasto marchewkowe i mleko
Piątek 31.03.2017 r.
kakao z mlekiem, chleb regionalny z masłem i szynką, pomidor, rogalik maślany
melon, słonecznik
barszcz ukraiński ze śmietaną, makaron z serem i boczkiem, surówka z marchewki i jabłka, kompot truskawkowy
banan
Uwaga: dodatkowo w miare potrzeb dzieci otrzymują do picia wodę mineralną.
Z przyczyn niezależnych od przedszkola menu może ulec zmianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz