środa, 18 października 2017

Jadłospis 16.10.-27.10.2017 r.

Dzień tygodnia       i data
Śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Poniedziałek  16.10.2017
kawa anatol z mlekiem, chleb sitkowy z pastą jaeczną, pomidor, bułka musli z twrożkiem i rzodkiewka (1, 7)
jabłko
zupa brokułowa, kasza jęczmienna, klopsik w sosie koperkowym, sałatka z ogórka kiszonego, sok pomarańczowy (1, 3,7, 9)
słupki marchwki, winogrona
Wtorek 17.10.2017 
herbata z cytryną, chleb litvin z pastą z makreli, szczypiorek, papryka, bułka grahamka z masłem, ser żółty (1, 4, 7, 10)
1/2 banana
zacierka na rosole, ziemniaki, kotlet schabowy, buraczki zasmażane, kompot wiśniowy (1, 3, 7, 9)
placek drożdżowy z dżemem i mleko (1, 7)
Środa 18.10.2017
kakao z mlekiem, bułka kukurydziana z  masłem i miodem, chleb razowy z pastą mięsną, ogórek kiszony, szczypiorek (1 ,3, 7)
melon
zupa grochowa z mięsem, makaron z serem i boczkiem, kompot owocowy (1, 7, 9)
zestaw  owoców (banan, winogrona, jabłko)
Czwartek 19.10.2017
kawa inka z mlekiem, chleb orkiszowy z masłem, szynka, papryka, cebularz z masłem (1, 7)
śliwka
zupa pomidorowa z ryżem, ziemniaki, ryba w cieście, sałata lodowa z rzodkiewką, ogórkiem, szczypior, kompot z jabłek (1, 3, 4, 7, 9)
jogurt truskawkowy, bułeczka (1, 7)
Piątek 20.10.2017
zacierka na mleku,  chleb regionalny z masłem, wędlina, pomidor, herbatka z melisy (1, 7)
gruszka
zupa ogórkowa, ryż, filet z kurcza, z papryką i ananasem, surówka z pekińskiej kapusty, kompot owocowy (1, 7, 9)
togal maślany i sok owocowy (1)
Poniedziałek 23.10.2017
kawa inka z mlekiem, chleb litvin z masłem, szynka, pomidor, bułka musli z serkiem almentte, szczypiorek (1 ,3, 7)
winogrona
zupa z zielonego groszku, naleśniki z serem obsmażane, z musem truskawkowym, sok ananasowy (1, 3, 7, 9)
warzywa z pieca, herbatka
Wtorek 24.10.2017
kawa inka z mlekiem, chleb z masłem, jajecznica, pomidor, chałka z masłem (1, 3, 7)
owoc kiwi
zupa jarzynowa, kasza gryczana, gulasz wieprzowy, sałatka z ogórka świeżego, kompot owocowy (1, 7, 9)
banan
Środa  25.10.2017
lakao z mlekiem, chałka z masłem, bułka kukurydziana z masłem i ser żółty, pomidor (1, 3, 7)
pomarańcza
bardzcz biały z chlebem, ziemniaki, kotlet drobiowy, sałata ze szczypiorem i śmietaną, sok multiwitamina (1, 3, 7, 9)
fasolka szparagowa z masłem, napój owocowy
Czwartek 26.10.2017
kawa inka z mlekiem, chleb orkiszowy z masłem, wędlina, ogórek kiszony, bułka kajzerka z twarożkiem, rzodkiewka  (1, 7)
morele suszone
zupa szpinakowa, ziemniaki, ryba po grecku, kompot owocowy (1, 3, 7, 9)
kisiel i ciastka (1)
Piątek  27.10.2017
kawa zbożowa, chleb regionalny z masłem, wędlina, ogórek świeży, cebularz z masłem (1, 7)
gruszka
zupa fasolowa z kiełbasą, ryż zapiekany z jabłkami i ze śmietaną, napój miętowy (1, 7, 9)
chleb orkiszowy z pasta mięsną, pomidor, herbata z cytryną (1, 10)
Uwaga: dodatkowo w miare potrzeb dzieci otrzymują do picia wodę mineralną.
Z przyczyn niezależnych od przedszkola menu może ulec zmianie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz