poniedziałek, 6 marca 2017

Jadłospis 06.03. - 10.03.2017 r.


Dzień tygodnia   i data
Śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Poniedziałek 06.03.2017 r.
kawa zbożowa z figami z mlekiem, chleb orkiszowy z masłem, jajecznica, pomidor, rogalik maślany
1/2 pomarańczy
zupa porowa, kasza jęczmienna, klopsik w sosie koperkowym, sałatka z czerwonej kapusty, kompot malinowy
budyń śmietankowy i ciastka owsiane z żurawiną
Wtorek   07.03.2017 r.
kawa zbożowa z mlekiem, chleb litvin z masłem, parówka na gorąco, ketchup, bułka kukurydziana z masłem, miód
owoc kiwi, pestki dyni
zupa grochowa, pierogi ruskie z boczkiem, pomidor ze szczypiorem, sok porzeczkowy
banan
Środa 08.03.2017 r.  
kakao z mlekiem, chleb sitkowy z pastą mięsną, ogórek kiszony, grahamka z masłem, ser żółty
melon, morele
zacierka, ziemniaki, kotlet drobiowy, mini marchewka, kompot owocowy
zestaw owoców
Czwartek  09.03.2017 r.
kawa z mlekiem, chleb młodości z masłem, wędlina, sałata, bułka siedlecka z masłem, twarożek, rzodkiewka
winogrona
zupa pomidorowa z ryżem, ziemniaki, ryba z pieca, surówka z kiszonej kapusty, kompot owocowy
gofry i sok jabłkowy
Piątek    10.03.2017 r.
kawa zbożowa z mlekiem, chleb regionalny z masłem i szynką, pomidor, bułka kajzerka z masłem, dżem
mandarynka
barszcz ukraiński ze śmietaną, makaron z serem i boczkiem, kompot z jagód
zestaw warzyw z pieca, napój owocowy
Uwaga: dodatkowo w miare potrzeb dzieci otrzymują do picia wodę mineralną.
Z przyczyn niezależnych od przedszkola menu może ulec zmianie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz